Get Your Premium Membership

Virtual Love

A boy and a girl accidentally met Through the famous world wide web They were virtually dating And soon the boy is screeching: "I've found my lost virtual rib! Yep!" 07.09.2013

Copyright © | Year Posted 2013




Post Comments

Poetrysoup is an environment of encouragement and growth so only provide specific positive comments that indicate what you appreciate about the poem.

Please Login to post a comment

Date: 7/31/2013 5:31:00 PM
Thank you sweet sista Shirley...salam kenal kembali,,, felt so very nice with your visit and your beautiful comments... much luv and lights :) Sk
Login to Reply
Date: 7/22/2013 11:25:00 AM
WOW!! Great and humorous limerick... communication has come a long way.... I found my love through the Pony Express.... Love ya.... Jake
Login to Reply
Date: 7/19/2013 12:52:00 AM
wow, love found on the Web, Awesome!! :D love it...well writen SHIRLEY
Login to Reply
Date: 7/14/2013 10:09:00 AM
Hahaha..enjoyed the Limerick very much Shirley.
Login to Reply
Date: 7/13/2013 10:18:00 PM
hahaha! Very cute! :)
Login to Reply
Date: 7/11/2013 8:30:00 PM
ha ha, this sounds like the story of my life... well that last love story, i found my soulmate...in a virtual world... ((lol, yes he is real)) anyways... i got his ribs, and never will i give them back...xox...PD
Login to Reply
Candy Avatar
Shirley Candy
Date: 7/12/2013 12:19:00 PM
Happy to know that you've found your soulmate through www, Linda..few of my friends also found their half in virtual world...and still together, happily ever after :)) *hug*
Date: 7/11/2013 1:43:00 PM
Romantic & alarming Shirley - hopefully 'transhumanism' does not prevail - I admire your direct style - J.A.B. %
Login to Reply
Candy Avatar
Shirley Candy
Date: 7/11/2013 3:19:00 PM
Thank you, Justin. You successfully catch my sarcastic purpose within this poem.. :D
Date: 7/10/2013 9:28:00 AM
cute, adam found his eve, i mean virtual eve lol, enjoyed this one, LUV SKAT
Login to Reply
Candy Avatar
Shirley Candy
Date: 7/10/2013 10:30:00 AM
:D :D :D sooo happy that you like this one, Skat.. *Hug
Date: 7/10/2013 8:44:00 AM
Wow..
Login to Reply
Date: 7/10/2013 5:51:00 AM
Great unique and creative work..Enjoyed reading this morn..Thanks for the visit..Sara
Login to Reply
Candy Avatar
Shirley Candy
Date: 7/10/2013 10:31:00 AM
Many thanks in return for visiting my work, Sara ;)
Date: 7/9/2013 8:44:00 PM
Shirley, What a clever limerick... brilliant last line "found mu lost virtual rib' ... :)
Login to Reply
Candy Avatar
Shirley Candy
Date: 7/10/2013 10:31:00 AM
Thanks Karen.. :)) I personally like that part too...
Date: 7/9/2013 5:25:00 PM
Very cute!
Login to Reply
Candy Avatar
Shirley Candy
Date: 7/10/2013 10:31:00 AM
Thanks Donna :)))
Date: 7/9/2013 1:36:00 PM
.... lol.... well done Shirley! - Love it! - :)) - oxox // Anne-Lise :)
Login to Reply
Candy Avatar
Shirley Candy
Date: 7/9/2013 1:40:00 PM
lol..happy to brought you smile, Anne-Lise.. thank you for commenting on this limerick ;) *Hug ~Shirley
Date: 7/9/2013 1:25:00 PM
HAAA! This was charming as hell! :) You're on a roll, Shirley! Don't stop this train now! ;-)
Login to Reply
Candy Avatar
Shirley Candy
Date: 7/9/2013 1:25:00 PM
I'm soooo glad you like it Drake :P