Get Your Premium Membership

Tina's No Ballerina

An exotic dancer billed as Tina Used to writhe on stage like a hyena ~ Today Tina has four kids She mustn't do what she did ~ Now 'Mommy' performs the Macarena

Copyright © | Year Posted 2021




Post Comments

Poetrysoup is an environment of encouragement and growth so only provide specific positive comments that indicate what you appreciate about the poem.

Please Login to post a comment

Date: 10/6/2021 7:56:00 PM
Cute ... very cute.
Login to Reply
Wolf Avatar
Gershon Wolf
Date: 10/8/2021 1:15:00 PM
Thanks for stopping by my site and for the encouragement, Pashang! :) gw
Date: 10/6/2021 9:55:00 AM
(chuckling) Gershon, you have such an imagination and sense of humor. Hmmm...do you know the Macarena???
Login to Reply
Wolf Avatar
Gershon Wolf
Date: 10/6/2021 5:36:00 PM
Do I know the Macarena? The most popular 'white dance' in Chicago for almost two decades?! --- Nah, never heard of it. Chuckle. :) gw
Date: 10/6/2021 9:19:00 AM
What a riot! Gershon, it sounds like you know this versatile, artistic lady from one of your pub haunts and its weekend bands with occasional side acts. 40 yrs ago, 1st dating, Jim & I were applauded while kissing in such a place…haha time changes us all, sometimes too much. A super read to start my day. Best wishes!
Login to Reply
Wolf Avatar
Gershon Wolf
Date: 10/6/2021 9:35:00 AM
Ha, ha! Would you believe that I've never been in a bar?! -- Well, would you believe that I've never had a drink in a bar?! Well, I actually drank in a bar twice in my 20's, much to my chagrin... But I never, and I mean never, have been in a bar with (ahem) 'exotic' or any other kind of dancers. lol. (All of this is true). ~ Mr. Goody Two-Shoes
Date: 10/6/2021 7:12:00 AM
I think once kids are in the picture, the term "Pasties" takes on an entirely new meaning. : )
Login to Reply
Wolf Avatar
Gershon Wolf
Date: 10/6/2021 5:35:00 PM
Yes, indeed, Chris... a whole new meaning... lol. ~ gw
Date: 10/6/2021 1:39:00 AM
We all grow up eventually unable to perform the moves of our youth. Tom
Login to Reply
Wolf Avatar
Gershon Wolf
Date: 10/6/2021 5:34:00 PM
Heck, I can't even perform the moves of my 60's! lol. Thanks, Tom.
Date: 10/5/2021 9:37:00 PM
Better be careful with those Macarena moves :)
Login to Reply
Wolf Avatar
Gershon Wolf
Date: 10/6/2021 5:33:00 PM
Yeah, those dance moves may be interpreted as me ordering multiple 'Big Macs!' (Not Kosher! lol). Thanks for the heads-up, Michelle. Smiles, gw