Submit Your Poems
Get Your Premium Membership
Quote of the Day

Quote Left"A contented mind is the greatest blessing a man can enjoy in this world."Quote Right

by Joseph Addison

  |  Comment

See and share Beautiful Nature Photos and amazing photos of interesting places

god save us from improvements -

Tim Ryerson Avatar Tim Ryerson - Premium MemberPremium Member Send Soup Mail Go to Poets Blog Block poet from commenting on your poetry

Below is the poem entitled god save us from improvements - which was written by poet Tim Ryerson. Please feel free to comment on this poem. However, please remember, PoetrySoup is a place of encouragement and growth.

Read Poems by Tim Ryerson

Best Tim Ryerson Poems

+ Fav Poet

god save us from improvements -

easy open zip-lock re-sealable bag tear along dotted line no wrong place try a little below dotted line crap well maybe a little above dotted line wrong again you’re not holding your mouth right bite and tear the little bastard s.o.b open ouch try weaponry damn right that did the trick sh-t spilled it all over the freekin floor cut my finger too flip it a bird jump on it stomp and grind with both feet what now get a bandage go back to the store buy two more just in case easy open zip-lock…

Post Comments

Please Login to post a comment
  1. Date: 12/4/2013 8:52:00 AM
    add arthritis to the mix. The spilling is the limit.

  1. Date: 11/27/2013 2:05:00 AM
    Hey, Tim, just stopping by to wish you a happy turkey day. WE are leaving in the morning. and I shouldn't even be here right now. Should be asleep. ahhaha. At least I am not the one driving tomorrow!! Luv, Andrea

  1. Date: 11/26/2013 11:11:00 PM
    Hahaha, you silly boy. I love your poem and I love Donna's comment (lol). Miss you. Licia :-)

  1. Date: 11/25/2013 3:09:00 PM
    LOL, thanks for a chuckle, Tim : )

  1. Date: 11/21/2013 8:14:00 AM
    What a weird poem. I dunno weda to say its silly or creative. Anyway, it made me chuckle a bit. Thanks for the write.

  1. Date: 11/17/2013 6:39:00 PM
    You're too silly cher! Thanks for stopping by my verses. Light & Love

  1. Date: 11/17/2013 9:26:00 AM
    HaH! I so relate.

  1. Date: 11/17/2013 1:20:00 AM
    oh, yes, Tim, this kind of stuff happens to me all the time. GRRRR.

  1. Date: 11/16/2013 7:28:00 PM
    you nailed this tim... what a daily battle with a zip-lock.. great comoc sketch here from your imaginative mind, lol... love it for its extraordinary appeal!..:) huggs

  1. Date: 11/16/2013 5:23:00 PM
    Love "zip-lock" been there! Good on yer! Tim! Jimbo

  1. Date: 11/16/2013 3:03:00 PM
    what!

    Ryerson Avatar Tim Ryerson
    Date: 11/16/2013 3:22:00 PM Block poet from commenting on your poetry


    Thanks John (I think)
  1. Date: 11/16/2013 2:45:00 PM
    Man this is true I've been here and done this, lol can i relate to this thanks for sharing hope your finger is alright. and also thanks for your comment on my i am his write. cheri

  1. Date: 11/16/2013 2:09:00 PM
    Ha Ha, I can relate!

  1. Date: 11/16/2013 1:02:00 PM
    ha! yes, i think we've all had this experience. love this poem!

  1. Date: 11/16/2013 8:49:00 AM
    ..... do not like to say it ... but .... men often have 10 thumbs with such things .... - Have a great weekend Tim. - oxox // Anne-Lise :)

    Andresen Avatar Anne Lise Andresen
    Date: 11/16/2013 8:51:00 AM Block poet from commenting on your poetry


    + Donna :)))))
  1. Date: 11/16/2013 6:56:00 AM
    That's the darn truth !!! I get even...save myself the aggravation now..get out the scissors..cut the WHOLE sob off and pour into a sandwich bag...take that...shredded cheese!...:-) :-) :-) :-)

    hendricks Avatar delysia hendricks
    Date: 11/26/2013 11:12:00 PM Block poet from commenting on your poetry


    lol. Good one, Donna. :)) :))