Submit Your Poems
Get Your Premium Membership
Quote of the Day

Quote Left"The harder you work, the luckier you get."Quote Right

by Gary Player

  |  Comment

See and share Beautiful Nature Photos and amazing photos of interesting places

Farts

Jack Ellison Avatar Jack Ellison - LIFETIME Premium Member Jack Ellison - Premium MemberPremium Member Send Soup Mail Go to Poets Blog Block poet from commenting on your poetry

Below is the poem entitled Farts which was written by poet Jack Ellison. Please feel free to comment on this poem. However, please remember, PoetrySoup is a place of encouragement and growth.

Read Poems by Jack Ellison

Best Jack Ellison Poems

+ Fav Poet

Poet's Notes About The Poem
(Show Details...)





Become a Premium Member and post notes and photos about your poem.

Farts



Dear wife Cathie is always saying “Ain't no insanity in our family Coz you dear hubby, you have it all” Overflowing with a bunch of sillies “You don't leave any for anyone else” Pretty damn heartless of me Sorry I don't mean to be a great big hog Been loony since the age of three Rating my farts is really important Tells me if my diet's working good Too much fibre, and that obnoxious odour Can foul up the whole neighbourhood Realize this is not a subject for a poem But I had to unload it on someone What are friends for but to help out friends To help in control of one's bum Dear wife Cathie is always saying Ain't no insanity in our family! © Jack Ellison 2013

Post Comments

Please Login to post a comment
  1. Date: 11/6/2013 7:17:00 AM
    Gave me a chuckle jack. Yep. You've got a funny one here. BTW I heard some advice for us old farts that I'll share. It goes as follows: Never pass up a chance to take a pee and never trust a fart.

    Ellison Avatar Jack Ellison
    Date: 11/6/2013 7:29:00 AM Block poet from commenting on your poetry


    "Never trust a fart!"!!!!! Sure know all about that! LOL Ain't the golden years a blast... ha ha... very appropriate term! Have a blast today!
  1. Date: 11/4/2013 11:07:00 PM
    LOL!! Love the insanity, Jack..Missed you! .x Annalise

    Ellison Avatar Jack Ellison
    Date: 11/5/2013 4:49:00 AM Block poet from commenting on your poetry


    Still here... still a wee bit insane!!!! Missed you too sweetie! Love and big hugs xoxox
  1. Date: 11/4/2013 6:38:00 PM
    LOL, you bugger!!! You're a riot, my friend. You sure know how to entertain us Soupers. You naughty Jack // step to the back // no, further still. Go far beyon' // you've my head on the spin // not from charm within // but rather your “eau de colon”.

    Ellison Avatar Jack Ellison
    Date: 11/4/2013 7:09:00 PM Block poet from commenting on your poetry


    How did I know you'd get a kick out of this silly bit of naughtiness! LOL We are cut from the same cloth or something like that dear Licia!!! SILLINESS REIGNS! Woo hoo! Hugs, Bugger Jack xoxoxoxox
  1. Date: 11/4/2013 5:08:00 PM
    LOL ... ROTFL .... SPEECHLESS!!!! omg poor Cathie - the woman is a saint! :) Right up there with your best, dear Jack :)

    Ellison Avatar Jack Ellison
    Date: 11/4/2013 5:13:00 PM Block poet from commenting on your poetry


    Jack's being naughty again!!! So happy you my dear Miss Wattle appreciated it... made my day! Woo hoo! Love ya... xoxoxox I'm so happy I could....
  1. Date: 11/4/2013 4:01:00 PM
    This had me rolling. Amusing piece! =D

    Ellison Avatar Jack Ellison
    Date: 11/4/2013 4:05:00 PM Block poet from commenting on your poetry


    Ooops slipped up again... sorry! And this such an important subject! This Jack guy eh... LOL
    Ellison Avatar Jack Ellison
    Date: 11/4/2013 4:03:00 PM Block poet from commenting on your poetry


    You're a riot Miss Judy!!! Maybe it will solve the energy crisis one day!!! Love and big hugs, the Jackster!!! xoxox
  1. Date: 11/4/2013 3:58:00 PM
    WORD OF THE DAY: Congressing :::::::::::::::::::::::: Wasting time and energy. Being generally unproductive even though you have a lot of very important "stuff" to do.. . . DEAR POLITICIANS:::::::Maybe you can contain Jacks effervescence and help lower the price of gasoline.......

    Ellison Avatar Jack Ellison
    Date: 11/4/2013 4:06:00 PM Block poet from commenting on your poetry


    You're a riot Miss Judy!!! Maybe it will solve the energy crisis one day!!! Love and big hugs, the Jackster!!! xoxox
  1. Date: 11/4/2013 3:52:00 PM
    Dragon says his farts don't stink... Well, not when he sparkle farts, anyway... It's like a built in match... LOL... But my roses are another story... I've thought of laying in wait with the hose in hand... It works for cats! Why not Dragons? Who wants a rose with 'Ode de Toilet' smell... This is war!... Well actually no more than normal... LOL

    Ellison Avatar Jack Ellison
    Date: 11/4/2013 4:07:00 PM Block poet from commenting on your poetry


    Now that's something to strive for... sparkling farts!!!! LOL Great big hugs... not too tight though, because........
  1. Date: 11/4/2013 2:56:00 PM
    Nope, cuz you got all the insanity rolled all into one my friend! I thoroughly loved reading this inspiring poem here this afternoon my friend! What a glorious piece, such a tremendous poem, Great Work!!

    Ellison Avatar Jack Ellison
    Date: 11/4/2013 2:58:00 PM Block poet from commenting on your poetry


    Hmmm! A subject for a poem??? LOL