Submit a Poem
Get Your Premium Membership
spacer
 

Oh The Wait

Dan Kearley Avatar Dan Kearley - LIFETIME Premium Member Dan Kearley - Premium MemberPremium Member Send Soup Mail Go to Poets Blog Block poet from commenting on your poetry

Below is the poem entitled Oh The Wait which was written by poet Dan Kearley. Please feel free to comment on this poem. However, please remember, PoetrySoup is a place of encouragement and growth.

Read Poems by Dan Kearley

Best Dan Kearley Poems

+ Fav Poet

Oh The Wait

I wonder how much longer I must wait? I've been waiting like a horse at the gate With a tear in my eye I'm about set to cry And I'm not sure of how much more madness I can take? The problem is I really have to poop It must be from that bowl of oyster soup The line is just to long And my bowels aren't that strong So it's set to fly like a chicken leaving the coop I guess the waiting is just about done And I'm soon to be a fox on the run Everything should go well Except for the bad smell When I leave, I'm sure everyone will know I'm the one Black Eyed Susan's Contest: Wait... Ha-ha :o)

Post Comments

Please Login to post a comment
 
  1. Date: 10/2/2012 2:27:00 AM

    Lol....will I ever stop being amused by your quirky limericks.....probably not. Just very entertaining in a nutshell...I'm still giggling...heheheheh - xo Shaz

  1. Date: 8/4/2012 7:35:00 PM

    This is so funny Dan.......you certainly know how to make us laugh...awesome write. Congrats!

  1. Date: 8/2/2012 12:16:00 AM

    DAn... Congratulations with your awesome win in Susan's waiting contest... what a WAIT..lol ;-) ~xox PD

  1. Date: 8/1/2012 1:51:00 PM

    Congratulations on your placement in Susan's "Wait" contest Dan. Love, Carol

  1. Date: 8/1/2012 7:53:00 AM

    loved the humor in this - you nailed it with your ending :)

  1. Date: 7/31/2012 11:29:00 AM

    ((()))Congrats on your unique winning work..Sara

  1. Date: 7/31/2012 8:56:00 AM

    congrats Dan on a superb win for this brilliant write luv..

  1. Date: 7/31/2012 7:25:00 AM

    uniquely scribed, dan... a big wham of congrats on your award!..:) hugggs!

  1. Date: 7/31/2012 5:25:00 AM

    Congrats Dan on your win my friend!!!! :)

    INK-U-SCRIPT Avatar Pace INK-U-SCRIPT Date: 7/31/2012 5:26:00 AM Block poet from commenting on your poetry

    Lmao!!!!
  1. Date: 7/31/2012 1:14:00 AM

    Congratulations Dan still laughing xx

  1. Date: 7/30/2012 11:53:00 PM

    I knew it was gonna be a winner!!!....Congrats Dan...this is really funny!!!

  1. Date: 7/30/2012 5:16:00 PM

    Hilarious, Dan, and surprisingly different...hahaha!! Congrats on your wonderful win! Love and Blessings, Rhonda

  1. Date: 7/30/2012 2:40:00 PM

    Hello Dan, This is a winner for sure hon. Loved it and congratulations! Lov, Shar

  1. Date: 7/30/2012 2:31:00 PM

    Dan, congrats on your win, yep there's always a queue when you gotta go...David

  1. Date: 7/30/2012 1:58:00 PM

    Very funny and different from the others. congratulations on your big win. Love, Joyce

  1. Date: 7/30/2012 1:54:00 PM

    Congrats on your win. Love, Suzette

  1. Date: 7/30/2012 1:36:00 PM

    Dan, congratulations on your win in Susan's contest luv.; Love, Gail

  1. Date: 7/22/2012 10:03:00 AM

    LOL... Really?... LOL.... Your writting is quite unique... strange but fun.

  1. Date: 7/20/2012 10:34:00 PM

    Hahaha..thank you for the laugh Dan :)

  1. Date: 7/20/2012 11:36:00 AM

    Where do you get these inspirations from? Wild and wooley wait was wanting relief! All the best in the contest!

    Kearley Avatar Dan Kearley Date: 7/20/2012 2:21:00 PM Block poet from commenting on your poetry

    I don't know?..I noticed this is the second one that has to deal with pooping thou? Ha,ha...Just lookin for ways,to brighten peoples days... :o)
  1. Date: 7/20/2012 10:57:00 AM

    1000 smile for your poem Dan, wish you luck in contest....hope you win!!! - f.e.f. is home again - oxox love Anne-Lise

    Kearley Avatar Dan Kearley Date: 7/20/2012 2:17:00 PM Block poet from commenting on your poetry

    :o) Thank you f.e.f...Hope your trip was excelent! oxox
  1. Date: 7/18/2012 12:58:00 PM

    Another very funny one! (On second thought, perhaps not so funny... been there done that... yuck ;-D) Terry

    Kearley Avatar Dan Kearley Date: 7/20/2012 2:16:00 PM Block poet from commenting on your poetry

    You are correct! Not so funny when it happens...But at least I gave you a smile. :o)
  1. Date: 7/18/2012 10:31:00 AM

    hi Dan lmao very good as usual my friend, all the best Owen

    Kearley Avatar Dan Kearley Date: 7/20/2012 2:12:00 PM Block poet from commenting on your poetry

    Thanks Owen...Glad I gave you a chuckle.
  1. Date: 7/18/2012 9:56:00 AM

    the twist was hilarious, dan, lol... i needed this!... can't wait to see this on the winners' list!:) huggs!

    Kearley Avatar Dan Kearley Date: 7/18/2012 10:03:00 AM Block poet from commenting on your poetry

    Thanks Nette... :o) I'm glad it put a smile on your face.
  1. Date: 7/18/2012 8:48:00 AM

    OMG...I really laughed when I read it...man this is just way to funny...'set to fly like a chicken leaving the coop'!!!...hahaha. This one should well in the contest...much enjoyed & good luck!!!

    Kearley Avatar Dan Kearley Date: 7/18/2012 10:02:00 AM Block poet from commenting on your poetry

    Ha,ha...I'm glad you enjoyed it,Jonas...I hope Susan likes it?
    Rozario Avatar Jonas L. Rozario Date: 7/18/2012 8:49:00 AM Block poet from commenting on your poetry

    *do
  1. Date: 7/17/2012 9:31:00 PM

    hahaha. GREAT job on Wait. I think this is Susan's contest?? If so, She loves humor like this!!

    Kearley Avatar Dan Kearley Date: 7/18/2012 9:59:00 AM Block poet from commenting on your poetry

    Thank you,Andrea...Yes this is for Susan's contest.I hope she loves it. :o)
  1. Date: 7/17/2012 8:20:00 PM

    hope you make it,hahaha,great write and best wishes in the contest Dan

    Kearley Avatar Dan Kearley Date: 7/17/2012 8:26:00 PM Block poet from commenting on your poetry

    Thanks Richard...Glad ya got a laugh :-D