Submit Your Poems
Get Your Premium Membership

Salesman - Lyrics by Monkees


Lyrics
Salesman, where you gonna go? To sell all your of your goods today
Salesman, gonna walk along the street, see friends along the way
Well salesman, with your wooden cart that you push along while you walk
Hey, salesman, got a little dog whose tail wags when you talk
You always wear a smile, even though you've gotta walk ten miles
Short lifespan, goodtime salesman
Yep, yep salesman got it on the street, whether it's hot or cold
It's salesman, well, you work real hard,
Until every part is sold
Salesman as the years go by,
People changing every day
Hey, salesman ’til the end of time you'll be livin in the same way
You always wear a smile, you love ’em fast and you live wild
Short life span, but ain't life grand? Copper kettles, different kinds of tin
There goes salesman and he's sailing high again
He's sailing so high, high, sailing so high...
Salesman where you gonna go to sell all of your goods today
Yup, salesman, gonna walk along the street, see friends along the way
Hey, salesman, with your wooden cart that you push along while you walk
Hey, salesman with your secret goods that you push while you talk
You always wear a smile,
Even though you've gotta walk a hundred ten miles
Short life span - but the whole thing's grand
Salesman...
Now, well, I tried the one that you put it in and you have to do it
Manually. but I'd like the one that you just plug it in and it does it all
By itself in a real long strand and you cut ’em up. it's easier to do it
That way because, well, I put all the stuff in there and it keeps flippin'
Out. and I can't get the thing to stick together anything. coupled with
The fact that I have to stick two of them together to even get on out of it
And they always end up lookin' like lucky strikes.