Submit a Poem
Get Your Premium Membership
spacer

 

Read Poems by Brody Brown

Brody  Brown Avatar  Send Soup Mail  Block poet from commenting on your poetry

Below are poems written by poet Brody Brown. Click the Next or Previous links below the poem to navigate between poems. Remember, Poetrysoup is an environment of encouragement and growth. Thank you.

List of ALL Brody Brown poems

Best Brody Brown Poems

+ Fav Poet

My Thoughts of You

So fuck it, it jus causes me 
agrivation
Your killing me i can compare 
you to taxation
Your a constant source of my 
fucking aggrivation
Pretty soon there will be an 
altercation
Due to my fucking frustration 
Im gunna kill you both ooh, 
how about castration? But it 
was you caused it so fuck you 
and the god damn explination
Shut the fuck up bitch im sick 
of your  all your exploytation
You used me you slut, thanks 
to you i have inspiration to 
send you to heaven,
Ha more like hell and youll be a 
piece of shit call it your 
reincarnation.
I write with anger as a source 
of ventilation.
I wanna scream at you through 
amplification!
LOUD ENOUGH BITCH! 
screaming at you is my way of 
communication!
Because you dont fucking listen 
I just had a hallucination, you 
were going to prison 
then you came to me looking 
for compensation.
All i said was "congradulations i 
hope you rot and suffer from 
starvation"
Well go fuck yourself, i wish i 
could give the judge a 
commendation for putting you 
away.
I hope you have a realization 
that your a cunt, i only say that 
based on true information I 
hope they lock you up till the 
end of your probation and thats 
18 months with no chance of 
early cancellation. Maybe youll 
figure out what you did was life 
altering and you realize your 
actions are faultering your final 
destination. Ill tell you where 
you gunna go no where bitch 
cuz you a hoe who has nothing 
to show heres my explination. 
Your Satan and thats just the 
reality not my imagination 
heres whats on my mind im 
God you are my worst creation.
You're a fuckin' coke-head slut, 
I hope you fuckin' die
I hope you get to hell get a 
needle stuck in your eye
I hate your fuckin' guts, you 
fuckin' slut, I hope you die
And you wonder you Why?
Why not? But, please don't get 
me wrong, I'm not bitter or 
mad
It's not that I still love you, it's 
not 'cause I want you back
It's just that when I think of 
you, it makes me wanna yack, 
what you did was whack.
But What else can I do, I 
haven't got a clue.
Now I guess I'll just move on, I 
have no choice but to.
But every time I think of you 
now, all I wanna do puke my 
guts out. Now jus fuck it all, 
especially you. If i was you, id 
be a piece of poo and yes my 
album name is a fuck you so 
guess what? Fuck you and that 
asshole Tiger too! You call me 
boo boo but thats what you call 
him and every nigga youve 
played too. So haha fuck you, i 
hope the next time i see you 
youll be in a casket and ill be 
wearin all black crying boo who 
(boo who) but wait i wont ill jus 
laugh at you (haha) because 
youll be dead and ill be 
standing over you and ill spit 
on you! (spit noises) how much 
i hate you, you aint got a fuckin 
clue and your love cant go to 
two and im who you skipped 
you fuckin shrew. Savannah 
youll be the topic of my debut. 
I wanna stab and burn you call 
it fondue. Your the obsticle ive 
gotten through. You played me 
like a kazoo soo buzz buzz fuck 
you! I need to wash you off like 
some shampoo. your no longer 
one of my worries Hakuna 
Mattata just like your tattoo. 
What you did to me you cant 
undo. Theres nothing youll live 
up to youll be a bum haha deja 
vu. Huh, i gave you everything 
look at it from my point of 
view, you left me out of the 
blue, deep in love i tried and 
met the true side of you. You 
know whats true im gunna be 
big one day unlike you. So go 
ahead hold your head high but 
in the inside you know your 
worthless and theres nothing 
youll ever amount to. Im the 
reason your wrists are bleeding 
and cut too, and now im proud 
of it that shit cant be 
misconstrued. Ive got a large 
list of things to do one is to kill 
you, check, this verse just did 
you wanna review? Haha fuck 
you bitch, im done with you but 
alas i still think about you. I 
cant get you out of my head jus 
like I cant end this with out a 
simple goodbye and fuck you!

NextLast

Post Comments

Please Login to post a comment




A comment has not been posted for this poem. Be the first to comment.



Back